ОСББ - це нове поняття, яке використовується в якості альтернативи до вже відомої організації ЖЕК. Представлене об'єднання може функціонувати в двох можливих формах: • в якості юридичної особи, яка має статус неприбуткової організації; • юридичної особи без статусу неприбуткової організації.
Таким чином, незалежно від обраної форми, ОСББ точно також як і будь-яка інша юридична особа зобов'язана здавати відповідні звіти в податкову службу. Які звіти необхідно здавати?
Для ОСББ зі статусом неприбуткової організації представлений наступний пакет документів: 1. Звіт про розподіл і застосуванні грошових коштів. У податкову службу даний звіт повинен надійти не пізніше 20-го числа. 2. Звіт про засоби для податків і зборів, які не були сплачені об'єднанням, через виписані податкові пільги. Подача документів здійснюється за 3, 6, 9 і 12 календарних місяців. 3. Звіт про суму доходу, який був нарахований платникам податків. 4. Подача декларації з податку на доходи фізичних осіб. Подача паперів відбувається щомісяця до 20-го числа.
Для ОСББ без відповідного статусу список документів включає в себе наступні позиції: 1. Своєчасна здача звіту по податковому розрахунку доходів, який був виписаний на користь платників податків. Подача документів здійснюється за кожен пройдений квартал. 2. Підготовка податкової декларації ПДВ. Подача відбувається до 20-го числа. 3. Підготовка та здача декларації, що свідчить про прибуток організації. Звітний період триває 40 днів. 4. Декларація про дохід фізичних осіб. Здати дані папери потрібно до 20-го числа. Крім усього перерахованого вище, ОСББ повинно надавати фінансову звітність для проведення статистики. В результаті, визначаються фінансові результати діяльності даного об'єднання.