Що робити, якщо страхова компанія відмовила у виплаті?
Коли страхова компанія відмовляє у виплаті коштів, одне з перших питань, яке виникає у кожного: чому?
Умовно всі можливі варіанти відмови можна розділити на три основні групи:
• Обґрунтована відмова. При такій відмові ситуація,що трапилася, не є страховим випадком, згідно з визначеними законами країни. В результаті, якщо ця подія не вказана в попередньо складеному договорі, страхова компанія не зобов'язується компенсувати своєму клієнтові зазначену суму.
• Необгрунтована відмова. У такому випадку компанія діє незаконно і єдине правильне рішення - подати заяву до суду. Деякі компанії сподіваються на те, що далеко не всі клієнти захочуть зв'язуватися з суддівськими розглядами.
• Умовно обґрунтована відмова. У цей список прийнято відносити випадки, про які в законодавстві країни немає чітких визначень. Відмова у виплаті: як вчинити?
Якщо людина впевнена, що на його стороні закон і компанія зобов'язана компенсувати йому зазначену суму, тоді є всього два варіанти подальшого розвитку подій:
• вирішення питання мирним шляхом (розмова с начальством страхової організації); • подача позову до суду.
Незалежно від того, який варіант буде обрано, необхідно отримати відмову виключно в письмовій формі. Отримуючи відмову в усній формі, складно буде довести рішення співробітника страхової організації до суддівської колегії.
Щоб зберегти власний вільний час на подачу заяви до суду і подальші суддівські розгляди, можна заручитися професійної юридичною підтримкою. За допомогою даного фахівця вдасться грамотно скласти заяву, підготувати необхідний пакет документів, а також - уважно розібратися в точних причинах такої відмови. Подаючи позов до суду, важливо бути на 100% впевненим у своїй правоті.